ברוכים הבאים לאתר המכירות של חברת dilarizot, האתר מציעה ללקוחותינו מגוון רחב של מוצרים במחירים אטרקטיביים ובתנאים מיוחדים .
בשים לב כי מדובר בהזמנה לייצור מוצר ספציפי עבור הלקוח.
מוסכם ומובהר בזאת כי ביטול הזמנה יתאפשר אך ורק טרם התחלת ייצור ההדפסה/העבודה. או בחלוף 5 ימי עסקים מיום קבלת ההזמנה במשרדנו.
כללי
1.1הקניה באמצעות האתר כפופה לתנאים המפורטים בתקנון זה. אנא קרא את התקנון בקפידה, שכן הגשת הצעת רכישה ו/או הרשמה באתר המכירות מעידה על הסכמתך לתנאים הכלולים בתקנון זה.
1.2האמור בתקנון זה מתייחס באופן שווה לבני שני המינים, והשימוש בלשון זכר הוא מטעמי נוחות בלבד.
1.3משמעותה של המילה "פעולה" בתקנון זה הינה – כל פעולה המתבצעת לשם רכישת מוצר או שירותים המוצעים למכירה באתר לרבות הצעת רכישה ו/או הרשמה לקבוצת קניה.
1.4רשאי לרכוש באתר כל תושב ישראלי אשר מלאו לו 18 שנים וברשותו אחד מכרטיס האשראי של החברות הבאות (ישרכרט, לאומי קארד, כאל) בתוקף.
1.5לביצוע רכישה באתר רשאי כל משתמש שברשותו תא דואר אלקטרוני וכרטיס אשראי אשר ניתן
לסליקה על ידי אחת מחברות האשראי הפועלות בישראל כדין, ותקף ביום ביצוע הפעולה. ביצוע פעולה בזירת
המכירות לרבות מסירת פרטי כרטיס האשראי, בירורים ופעולות אחרות, ניתן לבצע גם באמצעות הטלפון.
1.6אספקת המוצרים ו/או השירותים תתבצע על פי הוראות תקנון זה להלן.
הזמנת מוצרים ו/או שירותים
2.2כדי שהספק יוכל למלא אחר הצעתך לרכישת מוצר (להלן: "הזמנתך") חשוב שהמוצרים שהזמנת יימצאו במלאי של הספק. למרות שהספקים עושים כמיטב יכולתם להבטיח שהמוצרים המוצגים באתר המכירות יימצאו במלאי, הרי שלעתים מוצרים המוצגים באתר המכירות אזלו. אם המוצרים חסרים, תשלח לך הודעה מתאימה באמצעות הדואר האלקטרוני שלך או באמצעות הטלפון. במקרה זה, שומרים לעצמם הספקים את הזכות להגיש לך, במידה וישנה כזאת הצעה לרכישת מוצר חלופי בעל אופי ומחיר דומים. אם תקבל את הצעתם, יעודכנו פרטי הזמנתך מחדש. אם החלטת לסרב, תבוטל הזמנתך והספק ימנע מחיוב כרטיס האשראי שלך.
2.3במידה ותחול טעות בתום לב בהדפסה, בתיאור המוצר/השרות, בתנאי המכירה, ו/או במקרה של טעות בהזנת נתוני המכירה ו/או טעות בהזנת הנתונים ממגיש ההצעה/הרוכש, רשאי המוכר/החברה לבטל את הרכישה הספציפית.
תהליך ההזמנה
3.1 לאחר שהזמנתך התקבלה , תקבל אישור על כך בדף ה"הצעות שלי" וכן העתק הזמנה יישלח לדוא"ל שרשמת. אישור זה אינו מחייב את הספק לספק את המוצרים שהוזמנו באתר, והוא רק מעיד שפרטי ההזמנה נקלטו במערכת.
3.2 רק לאחר שתסתיים בדיקת פרטי כרטיס האשראי שלך ויתקבל אישור חברת כרטיסי האשראי לביצוע הרכישה, תיחשב הזמנתך כברת ביצוע. לאחר אישור חברת כרטיסי האשראי, יפעל הספק בהליכי אספקת המוצרים.
הזמנה משובשת
4.1 כדי שהספקים יוכלו לספק לך את המוצרים שהזמנת, צריכה הזמנתך להתקבל ולהיקלט בחברה באופן תקין ומסודר, כשהיא מכילה את כל הפרטים הנדרשים למשלוח המוצרים ולחיובך. סיבות שונות עלולות לגרום לתקלות ולשיבושים בקליטת הזמנתך ועיבודה על ידי החברה. אם תקבל הודעה בדבר תוכן שגוי בפרטי הצעתך או הודעה בדבר תקלה שארעה במערכת בעת קליטת הזמנתך, אנו ממליצים שתפנה אל שירות הלקוחות שלנו באמצעות הדואר האלקטרוני de********@gm***.com
4.2 אם בעת ביצוע ההזמנה תמסור פרטי זיהוי שגויים, לא יהיה בידי הספקים להבטיח שהמוצרים יגיעו אליך. במקרה שהמוצרים יחזרו לספקים עקב פרטים מוטעים שמסרת, תחויב בתשלום בגין דמי משלוח וטיפול. אנא הקפד למלא פרטים מדויקים ועדכניים. הגשת פרטים אישיים כוזבים אסורה לחלוטין ומהווה עבירה פלילית על פי הוראות חוק העונשין, התשל"ז – 1977 ו/או בכל דין.
אמצעי התשלום
5.1באפשרותך לשלם באמצעות כרטיס אשראי תקף אשר ניתן לסליקה על ידי אחת מחברות כרטיסי האשראי הפועלות בישראל כדין להלן חברות (ישרכרט, לאומי קארד, כאל).
את מספר כרטיסך ופרטיו תידרש להזין במקום המיועד לכך.
5.2 הספק ימתין לאישור חברת כרטיסי האשראי בגין הרכישה שבצעת באמצעות כרטיסך, ורק לאחר קבלת האישור יעבד הספק את הזמנתך וישלח אליך את המוצרים.
פרטיות
6.1הפרטים האישיים שמסרת ותמסור בעת הצעותיך, כמו גם פרטי הרכישות שתבצע בעתיד, יישמרו במאגר המידע של החברה. החברה לא תעביר את פרטיך האישיים לאף גורם אחר זולת לספקים וזאת רק על מנת להשלים את פעולות הרכישה שביצעת באתר. למרות שעל פי חוק אינך חייב למסור לנו את פרטיך האישיים, לא נוכל לטפל בהזמנתך אם לא נקבל אותם.
6.2החברה תהא רשאית לשלוח אליך דואר אלקטרוני, לפנות אליך בכתב או בע"פ בכל מידע.
אם אינך מעוניין שנפנה אליך כאמור לעיל, יהיה עליך לציין זאת במקום המיועד לכך בדואר אלקטרוני בפרסום הראשון שתקבל.
6.3 החברה מקדישה משאבים ונוקטת אמצעים מחמירים למניעת חדירה לזירת המכירות ולסיכול פגיעה אפשרית בפרטיות המשתמשים. עם זאת, לא ניתן לשלול שיבושים באופן מוחלט. על כן, הינך מצהיר בזאת כי לא תהיה לך כל טענה ו/או דרישהו/או תביעה נגד dilarizot ו/או מי מטעמה עקב פגיעות, תקלות ו/או שיבושים כאמור.
עוגיות (cookies)
7.1עוגיות הינן קבצי טקסט קטנים אשר נשלחים על ידי שרת האתר, באמצעות הדפדפן שלך, על הכונן הקשיח של המחשב בו אתה משתמש. העוגיות אינן מכילות מידע שמזהה אותך באופן אישי ואתה יכול לכוון את תוכנת הדפדפן שלך כך שתסרב לקבל אותן. השימוש בעוגיות יאפשר לנו לספק לך שירות מהיר ויעיל ויחסוך ממך את הצורך להזין את פרטיך האישיים פעם נוספת.
אספקת המוצרים-משלוחים
8.1 אספקת המוצרים תתבצע בהתאם לתנאים המופיעים בעמוד המכירה של המוצר.
8.2זמני האספקה להם הספקים מתחייבים מצוינים בסמוך לכל מוצר ומוצר בזירת המכירות (להלן: "מועדי האספקה"). חישוב מועדי האספקה יהיה על פי ימי עסקים, דהיינו ימים א'-ה', למעט ימי שישי, ערבי חגים ומועדים, שבת וימי חגים ומועדים. יחד עם זאת, הספקים יעשו כמיטב יכולתם להקדים את זמן האספקה וברוב המקרים גם מצליחים בכך.
8.3לתשומת לבך: המוצרים יסופקו לביתך באמצעות שליחים ו/או באמצעות דואר רשום לכתובת שמסרת במהלך תהליך רישום הצעתך באתר המכירות, אלא אם צוין אחרת. אספקת המוצרים ושליחתם תתבצע על פי הוראות תקנון זה. אם הזמנת לכתובת עסקית (חברה) נא ציין את שם החברה ליד שם המזמין.
8.4 הספקים ו/או מי מטעמם לא יישאו בכל אחריות לעיכובים באספקת המוצרים כתוצאה מאירועים שאינם בשליטתם, כדוגמת שביתות
או השבתות, תקלות במערכת המחשוב או במערכות הטלפונים ו/או מערכות תקשורת, תקלות בשירות הדואר האלקטרוני, פעולות
איבה ו/או כוח עליון (מלחמה, רעידת אדמה, מזג אוויר וכיו"ב), במקומות כמו יהודה שומרון ובשטחים ההספקה תיהיה עד 30 ימי
עבודה. משלוחים לאילת החיוב יהיה שונה וימסר למזמין לפני ההספקה. אירועים שייפגעו בהשלמת תהליך הרכישה ו/או בקיום
מועדי האספקה. במקרים אלה רשאי הספק להודיע על ביטול הרכישה, כולה או חלקה, ולבטל את חיובו של מבצע הפעולה, עיכוב שלא בשליטת חברת המשלוחים.
8.5 המוצרים השונים יסופקו באמצעות שליחים או באמצעות דואר ישראל. מוצרים שיסופקו באמצעות דואר ישראל יישלחו בכפוף לזמן האספקה
בדואר ישראל ובכפוף לטיב ולתנאי השירות המקובלים בדואר ישראל. יודגש בזאת, כי זמני האספקה של מוצרים שאינם מסופקים
באמצעות שליחים אינם ניתנים לבקרה על ידי הספקים ואינם בשליטתם והנך מצהיר כי לא תהיה לך כל טענה נגד מי מהספקים עקב שיבושים באספקה שלא באמצעות שליח.
8.6 אספקת המוצרים באמצעות שליחים תתבצע בהתאם לתנאי האספקה של חברת המשלוחים מטעם הספקים, ובכפוף לרשימת היישובים של הספקים בהן מתבצעת שליחות עד הבית. במידה ואין ביכולתה של חברת המשלוחים מטעם הספקים לבצע את המשלוח עד לבית הלקוח מכל סיבה שהיא, לרבות בשל תנאי מזג אוויר ו/או מצב בטחוני העלול לסכן את חיי המשלחים, יובהר העניין ללקוח על ידי הספק ויימצא פתרון חליפי המקובל על שני הצדדים. יובהר בזאת, כי בכל הנוגע לביטול משלוח בשל התנאים שצוינו לעיל, יהיו הספקים הפוסקים הבלעדיים.
8.7 במקרה של הובלה חריגה, על פי שיקול דעתם הבלעדי של הספקים או מי מטעמם (כגון הובלה שלא ניתן לבצעה באמצעות מדרגות או מעלית, הובלה שנדרש מכשור מיוחד לביצועה או הובלה לקומות גבוהות), תחול כל עלות ההובלה, במלואה, על הלקוח מבצע ההזמנה בפועל.
8.8יובהר, כי דמי המשלוח בהם מחויב הלקוח, כוללים בין היתר את עלות אריזת המוצר, אחריות וביטוח המוצר בעת המשלוח וכן הוצאות המשלוח בפועל.
8.9יתכנו עיכובים של המשלוח שנגרמו ע"י צד שלישי (חברות שליחויות למיניהם) שלא תלויים בספק.
מחירים ותשלומים
9.1כל המחירים שמופיעים באתר המכירות כוללים מע"מ אלא אם כן צוין אחרת במפורש.
ביטול רכישה והחזרת מוצרים
10.2במקרה בו המוצרים אותם קיבלת לא היו תקינים בעת קבלתם, לא תחויב בדמי המשלוח, אריזה, דמי החזרה או דמי טיפול.
10.4 ביטול הזמנה שנמצאת בהליכים מתקדמים ( כגון יום לפני האספקה או לאחר הודעה על הספקת המוצר), מסיבות כל שהם יחויבו בדמי ביטול של 10% או 100 שקל הנמוך מבניהם.
אחריות
הספקים לקחו על עצמם את כל החובות המוטלות על "עוסק" על פי חוק הגנת הצרכן, תשמ"א – 1981 והתקנות שהוצאו מכוחו.
11.3 בשום נסיבות לא תחול על החברה ו/או מי מטעמה אחריות כלשהי בגין נזק ישיר, עקיף, דמי נזיקין עונשים, נזק מקרי, מיוחד או תוצאי, ו/או כל נזק אחר מכל סוג ומין, לרבות, ומבלי לפגוע בכלליות האמור לעיל, דמי נזיקין בגין אובדן השימוש, אובדן נתונים או
אובדן רווחים, הנובעים או קשורים בכל דרך שהיא בשימוש או בביצועי אתר המכירות, בגין עיכוב בשימוש או באי יכולת להשתמש באתר המכירות, באספקתם או באי אספקתם של מוצרים או שירותים, או בכל מידע, תוכנה, מוצר, שירות וגרפיקה נלווית שהושגו באמצעות אתר המכירות, ו/או הנובעים בכל דרך אחרת מן השימוש באתר המכירות, בין בהתבסס על הסכם ובין בנזיקין, בין באחריות מוחלטת, ו/או כל עילה אחרת.
אם אינך שבע רצון מחלק כלשהו של אתר המכירות או מאחד מתנאי תקנון זה, אנא כתוב אלינו ונבחן את פנייתך בקפידה.
11.4השירות באתר המכירות ניתן לשימוש כמו שהוא ("AS IS"). לא תהיה לך כל טענה, תביעה ו/או דרישה כלפי החברה ו/או מי מטעמה בגין תכונות השירות, יכולותיו, מגבלותיו או התאמתו לצרכיך ולדרישותיך.
11.5 החברה מתחייבת לעשות מאמצים למען שביעות רצונו של הלקוח ולאבטח את אתר המכירות ואת רמת השירות בה, אך אינה מתחייבת שהשירות באתר המכירות לא יופרע, יינתן כסדרו בלא הפסקות, יתקיים בבטחה וללא טעויות, ו/או יהיה חסין מפני גישה בלתי-מורשית , נזקים, קלקולים, תקלות – לרבות תקלות בחומרה, בתוכנה א ובקווי התקשורת לאתר – אצל החברה, מי מספקיה ו/או מי מטעמה.
דין ושיפוט
הדין החל על הצעותיך ועל תקנון זה, הוא הדין הישראלי בלבד. סמכות השיפוט הייחודית לכל עניין ומחלוקת,
נתונה לבתי המשפט המוסמכים במחוז תל אביב בלבד.
איך נוכל לעזור
דברו איתנו
טלפון: 050-886-8288
ואצאפ: 050-886-8288
אימייל:
de********@gm***.com
או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם